جدیدترین موسیقی های ( Tribal_Mashup_Trance_Remix )

جدیدترین موسیقی های تریبال . مش اپ . ترنس و ریمیکس های مخصوص DJ

جدیدترین موسیقی های ( Tribal_Mashup_Trance_Remix )

جدیدترین موسیقی های تریبال . مش اپ . ترنس و ریمیکس های مخصوص DJ

دانلود ریمیکس اهنگ دلگیری از ماکان بند

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۵ ق.ظ

ریمیکس زیبای Tribal اهنگ دلگیری از ماکان بند



بد کاری دستم میدی از تو دستم میری
میدونم آخرشم میمونه بام دلگیری
نمیزاره تاثیری رو دلِ تو اصلا
اینکه من وابستم تو بری میترسم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست دستم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست دستم


دوباره این قلب بیقراره
آروم نداره که طاقت بیاره
نگو که چشمات دوستم نداره
دوستم نداره
بد کاری دستم میدی از تو دستم میری
میدونم آخرشم میمونه بام دلگیری
نمیزاره تاثیری رو دلِ تو اصلا
اینکه من وابستم تو بری میترسم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست دستم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست دستم


دانلود با لینک مستقیم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
PEDRAM TH

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی